Monday, June 23, 2008

Rahsia Firasat Alat Kelamin Lelaki

Rahsia Firasat Alat Kelamin


Alat kelamin anda panjang atau pendek? Anda mesti ikhlas. Gunakan kayu pembaris jika perlu. Jika kurang daripada 3 inci beerti pendek, kalau lebih 3 inci beerti panjang. Di bawah ini terdapat beberapa firasat tentang alat kelamin anda.

Kalau Panjang : beerti anda memang suka menunjuk nunjuk. anda mudah belajar cara baru dan seronok mencuba sesuatu yg baru. ini beerti anda suka mencipta cara baru.

Kalau Pendek : beerti anda kurang yakin pada diri anda sendiri pada mulanya, tetapi sekali anda memulakannya, anda berupaya melakukannya. anda seorang yg mempunyai impian yg tinggi dan romantik. anda boleh mengejutkan semua orang apabila anda hilang sabar. anda suka mengikut adat.

Tebal : anda mempunyai daya khayalan yg tinggidan mempunyai keazaman dan kekuatan yg mengkagumkan. jika lagi tebal di dasar kelamin beerti anda mengutamakan kebebasan.

Nipis : Anda seorang yg sensitif dan boleh mengeluarkan perasaan anda dengan senang. kehalusan dan mutu sesuatu yg penting bagi anda.

Bersimpul : anda suka membuat sesuatu dengan cara berfikir terlebih dahulu dan sering berwaspada. anda memikirkan sesuatu dengan lojik akal. satu atau dua simpul besar menyatakan bahawa anda seorang kekasih yg sering membuat pasangan anda berada dalam kepayahan.

Hujung Runcing : anda seorang yg idealistik dan artistik didalam perhubungan. agak sukar utk anda bersenang lenang dan melepaskan kebebasan anda. jika panjang dan kurus, anda suka mementingkan diri sendiri.

Tumpul atau Segi Empat : anda kekasih praktik yg suka menunjukkan rasa cinta dengan perbuatan bukan perkataan.

Lebar atau Berbentuk Bawang : kehendak seksual anda begitu kuat. cergas, luarbiasa dan bersifat menawan.

Melengkung ke kanan : beerti dalam hal berkenaan dengan seks dan cinta, anda seorang pemberi. anda seorang yg suka bercerita tentang seks diri anda sendiri begitu juga halnya dengan orang lain yg anda mahu mereka bercerita tentang hal seks mereka juga.

Alat Kelamin melengkung ke kiri : dalam hal berkenaan dengan seks dan cinta, anda seorang pembawa, bukan seorang pemberi. anda lebih suka menyimpan cerita seks anda secara rahsia.

Alat Kelamin bengkok tepat : anda tajam akal tetapi seorang yg gatal. anda menipu, jika begitu anda dapat apa yang anda mahu. kalau anda mempunyai alat kelamin panjang yang melengkung bengkuk, beerti anda seorang yang tidak boleh dipercayai dalam hal berkenaan dengan nafsu dan cinta. kalau mempunyai alat kelamin pendek yg melengkung bengkuk, beerti anda kerap kali cemas dengan kemampuan seks anda. kalau alat kelamin bengkuk di pangkalnya, anda merasakan orang lain mempunyai kehidupan yg lebih baik dari anda. namun anda berusaha utk berjaya dalam kehidupan.

No comments: